Jde o to, že ten první zkoumá kdeco a hned tak něco nekoupí. Takže je docela dobře možné, že si jde koupit boty, ale protože se mu nelíbí obrázek na jejich krabici, tak si je nekoupí, třebaže mu jinak vyhovují. Inu, je to jeho právo a jeho rozhodnutí. Jinému zákazníkovi je to naprosto šumafuk a boty koupí i kdyby byla krabice naprosto odporná. Každý zákazník je jiný a každému se také něco jiného líbí. Proto je zde marketing jako takový, aby k nim navázal tak nějak obrazně vztah. Je to trochu vznešenější název toho, že mu musí nenásilnou formou zboží nebo služby prostě vnutit.

A když se mu to podaří znamená to, že marketing v souběhu s reklamou byli úspěšní. A to je to, oč tu kráčí, a to je to oč tu jde. Pokud obchod či výrobce své výrobky neprodá, končí to prostě krachem toho dotyčného a všichni se mohou jít v poklidu někam k lesu pást. Jistě tam nějakou obživu najdou. Marketing je totiž krutý a nemilosrdný boj o zákazníka, kde se prohry jen tak neodpouštějí. Právě proto již mnoho marketingových agentur dávno zaniklo. Jejich majitelé se domnívali, že jde v podstatě o houby a že si zákazník koupí, nebo objedná služby vždy. Jenže to je právě ten omyl. Zavinila to konkurence a konkurenční boj.

Dvě firmy mohou nabízet stejné zboží, ale uspěje jen ta, která se spojí s tou lepší marketingovou agenturou. Druhá pak většinou krachne. A ta lepší musí nutně vědět co to je a jak se provádí takzvaný online marketing. Bez něj to v dnešní době už asi ani nejde. Proto je nutno se právě na toto odvětví soustředit a nezanedbávat to. Jinak by to mohlo špatně dopadnout, například stejně jako se špatným výrobkem. Pokud chce být tedy podnikatel úspěšný, musí vědět, že online marketing Zlín https://www.imperialmedia.cz/online-marketing-zlin/ je na té nejlepší úrovni. Ostatně se o tom může poměrně snadno přesvědčit spoustu pozitivních recenzí a názorů.
